Zabawki (6580)
Zabawki
• Lalki i akcesoria (449)
• Gry i puzzle (2509)
• Figurki (312)
• Karuzele (3)
• Interaktywne (53)
• Sklepy i kasy (5)
• Sortery (35)
• Pchacze (4)
• Edukacyjne (327)
• Grzechotki (24)
• Maty edukacyjne (12)
• Dla niemowląt (162)
• Klocki (218)
• Kuchnia (63)
• Plastyczne (672)
• Do kąpieli (49)
• Majsterkowanie (69)
• Pistolety (33)
• Maskotki (119)
• Bańki mydlane (19)
• Kosmetyki (77)
• Piłka nożna (3)
• Zabawki ogrodowe (81)
• Zwierzęta (9)
• Piłki (9)
• Hulajnogi (1)
• Namioty (2)
• Rodzinne (2)
• Klocki (17)
• Mega Bloks (15)
• Militarne (31)
• Roboty (9)
• Plecaki (3)
• Książki (167)
Słodycze (601)
Słodycze
• Ciastka i wafelki (110)
• Czekolady (52)
• Czekoladki (106)
• Galaretki (10)
• Gumy i lizaki (21)
• Lody (1)
• Pierniki (14)
• Żelki (145)
Spożywcze (85)
Spożywcze
• Desery (7)
• Makarony (1)
• Oleje (2)
• Przekąski (22)
• Przetwory (9)
• Przyprawy (18)
• Sosy (20)
Środki czyszczące (406)
Środki czyszczące
• Chusteczki (16)
• Dezynfekcja  (1)
• Do drewna (11)
• Do dywanów (5)
• Do kuchni (37)
• Do łazienki (39)
• Do metalu (11)
• Do obuwia (2)
• Do plastiku (13)
• Do podłóg (31)
• Do prasowania (11)
• Do samochodu (1)
• Do skór (6)
• Do toalet (81)
• Do Zmywarki (39)
• Odkamieniacze (16)

Clementoni Naukowa Zabawa Robomaker

Clementoni Naukowa Zabawa Robomaker
Marka: Clementoni
Producent: CLEMENTONI
Wiek dziecka: 9 lat +
Kod kreskowy: 8005125508198
Opis produktu

PRODUCENT: CLEMENTONI

WIEK DZIECKA: +9 LAT

WYMIARY OPAKOWANIA: 36,0 x 32,0 x 12,0 cm

AIRO to innowacyjny robot ze sztuczną inteligencją, który rozpoznaje gesty i polecenia głosowe, do złożenia i przeszkolenia w zakresie rozpoznawania gestów i głosów przez wiele godzin zabawy

Dziecko odkrywa świat sztucznej inteligencji za pomocą robota, aby budować, dostosowywać i kodować, ucząc robota rozpoznawania działań i głosów oraz wykonywania poleceń.

Jak się bawić? Dziecko ustawiając się przed kamerą w telefonie wykonuje ruchy, których uczy się i powtarza AIRO; następnie ruchy można przywołać w trybie gry, aby grać, uprawiać sport, chwytać przedmioty.

Zbiór gier służących zabawie, która staje się nauką, stymulującą zdolności logiczne i manualne do składania wielu robotów oraz odkrywania zasad STEM, kodowania i robotyki; z zawartością cyfrową, aby zwielokrotnić tryby gry

Zabawka wymyślona, ​​zaprojektowana i opracowana we Włoszech, dla dziewcząt i chłopców w wieku od 9 lat, z dedykowaną aplikacją do gry we wszystkich trybach; wymaga baterii (4AA)

Cena produktu:
182,89 zł brutto
Dodaj do koszyka
Bezpieczne zwroty!
14 dni na zwrot towaru!
Darmowa dostawa od 300zł!
Wysyłka już w 24h!
Bezpieczne transakcje!
Obsługiwane przez PayNOW
Kontakt z nami!
+48 509 067 960
INNI KLIENCI KUPILI RÓWNIEŻ
Dodaj do koszyka
Dodaj do koszyka
Dodaj do koszyka
Dodaj do koszyka
Dodaj do koszyka
Dodaj do koszyka
Dodaj do koszyka
Dodaj do koszyka
Dodaj do koszyka
Dodaj do koszyka
Dodaj do koszyka
Dodaj do koszyka
Dodaj do koszyka
Inne produkty w tej kategorii
Dodaj do koszyka
Dodaj do koszyka
Dodaj do koszyka
Dodaj do koszyka
Dodaj do koszyka
Dodaj do koszyka
Dodaj do koszyka
Dodaj do koszyka
Dodaj do koszyka
Dodaj do koszyka
Dodaj do koszyka
Dodaj do koszyka
Dodaj do koszyka
Dodaj do koszyka
Dodaj do koszyka
Dane sklepowe
TALANI Natalia Kleinschmidt
ul. Rdestowa 67c
81-577 Gdynia

NIP: 8421668604
REGON: 528011360



Numer konta sklepowego
53 1140 2004 0000 3402 8502 7699
Copyright © 2016 - 2024 KupLepsze.pl