Zabawki (6736)
Zabawki
• Lalki i akcesoria (428)
• Gry i puzzle (2294)
• Figurki (217)
• Karuzele (3)
• Interaktywne (35)
• Sklepy i kasy (4)
• Sortery (33)
• Pchacze (4)
• Edukacyjne (312)
• Grzechotki (17)
• Maty edukacyjne (5)
• Dla niemowląt (178)
• Klocki (253)
• Kuchnia (54)
• Plastyczne (749)
• Do kąpieli (49)
• Majsterkowanie (71)
• Pistolety (11)
• Maskotki (184)
• Bańki mydlane (13)
• Kosmetyki (69)
• Piłka nożna (4)
• Zabawki ogrodowe (125)
• Zwierzęta (8)
• Piłki (28)
• Rowery (5)
• Namioty (1)
• Rodzinne (1)
• Klocki (16)
• Mega Bloks (7)
• Militarne (43)
• Roboty (4)
• Plecaki (4)
• Książki (327)
• Gadżety (4)
• Materace (1)
Słodycze (595)
Słodycze
• Ciastka i wafelki (116)
• Czekolady (64)
• Czekoladki (100)
• Galaretki (12)
• Gumy i lizaki (21)
• Lody (1)
• Żelki (150)
Spożywcze (101)
Spożywcze
• Ciasta (4)
• Desery (7)
• Makarony (1)
• Oleje (1)
• Przekąski (40)
• Przetwory (16)
• Przyprawy (15)
• Sosy (11)
Środki czyszczące (411)
Środki czyszczące
• Chusteczki (22)
• Do drewna (14)
• Do dywanów (4)
• Do kuchni (39)
• Do łazienki (40)
• Do metalu (12)
• Do obuwia (2)
• Do plastiku (9)
• Do podłóg (25)
• Do prasowania (9)
• Do samochodu (2)
• Do skór (6)
• Do toalet (86)
• Do Zmywarki (52)
• Odkamieniacze (19)

Reklamacje

Szanowny Kliencie,
dbamy o Twoje prawa, w tym także o prawo do złożenia reklamacji. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas produktu oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi.

Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany produkt została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji.
Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej

Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady produktu z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego.

Mamy obowiązek dostarczyć produkt bez wad. Odpowiadamyz tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna produktu zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dniajego wydania kupującemu. Ważne! Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.

Reklamację możesz złożyć na przykład:
  • pisemnie na adres: TALANI Natalia Kleinschmidt ul. Rdestowa 67c, 81-577 Gdynia
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacje@kuplepsze.pl
Podaj w opisie reklamacji: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z
umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Składając reklamację mogę Państwo skorzystać z naszego przykładowego formularza reklamacyjnego, jednak nie jest to obowiązkowe.
 
Dane sklepowe
TALANI Natalia Kleinschmidt
ul. Rdestowa 67c
81-577 Gdynia

NIP: 8421668604
REGON: 528011360



Numer konta sklepowego
53 1140 2004 0000 3402 8502 7699
Copyright © 2016 - 2025 KupLepsze.pl