Zabawki (6516)
Zabawki
• Lalki i akcesoria (425)
• Gry i puzzle (2443)
• Figurki (282)
• Karuzele (3)
• Interaktywne (51)
• Sklepy i kasy (5)
• Sortery (33)
• Pchacze (4)
• Edukacyjne (320)
• Grzechotki (20)
• Maty edukacyjne (10)
• Dla niemowląt (162)
• Klocki (219)
• Kuchnia (65)
• Plastyczne (753)
• Do kąpieli (53)
• Majsterkowanie (62)
• Pistolety (27)
• Maskotki (122)
• Bańki mydlane (20)
• Kosmetyki (79)
• Piłka nożna (3)
• Zabawki ogrodowe (82)
• Zwierzęta (9)
• Piłki (6)
• Hulajnogi (1)
• Namioty (2)
• Rodzinne (2)
• Klocki (17)
• Mega Bloks (12)
• Militarne (31)
• Roboty (8)
• Plecaki (3)
• Książki (163)
Słodycze (633)
Słodycze
• Ciastka i wafelki (106)
• Czekolady (52)
• Czekoladki (133)
• Galaretki (10)
• Gumy i lizaki (19)
• Lody (1)
• Pierniki (11)
• Żelki (140)
Spożywcze (101)
Spożywcze
• Ciasta (1)
• Desery (7)
• Makarony (1)
• Oleje (2)
• Przekąski (27)
• Przetwory (16)
• Przyprawy (23)
• Sosy (17)
Środki czyszczące (395)
Środki czyszczące
• Chusteczki (18)
• Dezynfekcja  (1)
• Do drewna (13)
• Do dywanów (4)
• Do kuchni (33)
• Do łazienki (42)
• Do metalu (13)
• Do obuwia (2)
• Do plastiku (10)
• Do podłóg (27)
• Do prasowania (11)
• Do samochodu (1)
• Do skór (6)
• Do toalet (79)
• Do Zmywarki (38)
• Odkamieniacze (16)

Reklamacje

Szanowny Kliencie,
dbamy o Twoje prawa, w tym także o prawo do złożenia reklamacji. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas produktu oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi.

Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany produkt została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji.
Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej

Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady produktu z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego.

Mamy obowiązek dostarczyć produkt bez wad. Odpowiadamyz tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna produktu zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dniajego wydania kupującemu. Ważne! Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.

Reklamację możesz złożyć na przykład:
  • pisemnie na adres: TALANI Natalia Kleinschmidt ul. Rdestowa 67c, 81-577 Gdynia
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacje@kuplepsze.pl
Podaj w opisie reklamacji: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z
umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Składając reklamację mogę Państwo skorzystać z naszego przykładowego formularza reklamacyjnego, jednak nie jest to obowiązkowe.
 
Dane sklepowe
TALANI Natalia Kleinschmidt
ul. Rdestowa 67c
81-577 Gdynia

NIP: 8421668604
REGON: 528011360



Numer konta sklepowego
53 1140 2004 0000 3402 8502 7699
Copyright © 2016 - 2024 KupLepsze.pl