Zabawki (7522)
Zabawki
• Lalki i akcesoria (423)
• Gry i puzzle (2801)
• Figurki (252)
• Karuzele (2)
• Interaktywne (38)
• Sklepy i kasy (4)
• Sortery (32)
• Pchacze (4)
• Edukacyjne (339)
• Grzechotki (15)
• Maty edukacyjne (7)
• Dla niemowląt (188)
• Klocki (339)
• Kuchnia (58)
• Plastyczne (833)
• Do kąpieli (58)
• Majsterkowanie (84)
• Pistolety (11)
• Maskotki (185)
• Bańki mydlane (22)
• Kosmetyki (69)
• Piłka nożna (5)
• Zabawki ogrodowe (125)
• Zwierzęta (7)
• Piłki (29)
• Rowery (8)
• Namioty (1)
• Rodzinne (1)
• Klocki (17)
• Mega Bloks (10)
• Militarne (67)
• Roboty (12)
• Plecaki (3)
• Książki (321)
• Gadżety (5)
• Materace (1)
Słodycze (510)
Słodycze
• Czekolady (59)
• Czekoladki (61)
• Galaretki (9)
• Gumy i lizaki (19)
• Żelki (141)
Spożywcze (117)
Spożywcze
• Ciasta (3)
• Desery (8)
• Makarony (1)
• Przekąski (55)
• Przetwory (18)
• Przyprawy (12)
• Sosy (16)
Środki czyszczące (447)
Środki czyszczące
• Chusteczki (23)
• Do drewna (9)
• Do dywanów (5)
• Do kuchni (40)
• Do łazienki (40)
• Do metalu (17)
• Do obuwia (1)
• Do plastiku (13)
• Do podłóg (37)
• Do prasowania (7)
• Do samochodu (2)
• Do skór (4)
• Do toalet (93)
• Do Zmywarki (46)
• Odkamieniacze (26)

Reklamacje

Szanowny Kliencie,
dbamy o Twoje prawa, w tym także o prawo do złożenia reklamacji. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas produktu oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi.

Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany produkt została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji.
Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej

Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady produktu z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego.

Mamy obowiązek dostarczyć produkt bez wad. Odpowiadamyz tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna produktu zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dniajego wydania kupującemu. Ważne! Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.

Reklamację możesz złożyć na przykład:
  • pisemnie na adres: TALANI Natalia Kleinschmidt ul. Rdestowa 67c, 81-577 Gdynia
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacje@kuplepsze.pl
Podaj w opisie reklamacji: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z
umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Składając reklamację mogę Państwo skorzystać z naszego przykładowego formularza reklamacyjnego, jednak nie jest to obowiązkowe.
 
Dane sklepowe
TALANI Natalia Kleinschmidt
ul. Rdestowa 67c
81-577 Gdynia

NIP: 8421668604
REGON: 528011360



Numer konta sklepowego
53 1140 2004 0000 3402 8502 7699
Copyright © 2016 - 2025 KupLepsze.pl