Zabawki (6771)
Zabawki
• Lalki i akcesoria (422)
• Gry i puzzle (2202)
• Figurki (236)
• Karuzele (1)
• Interaktywne (43)
• Sklepy i kasy (4)
• Sortery (32)
• Pchacze (5)
• Edukacyjne (291)
• Grzechotki (17)
• Maty edukacyjne (8)
• Dla niemowląt (188)
• Klocki (278)
• Kuchnia (62)
• Plastyczne (762)
• Do kąpieli (49)
• Majsterkowanie (69)
• Pistolety (16)
• Maskotki (183)
• Bańki mydlane (18)
• Kosmetyki (73)
• Piłka nożna (2)
• Zabawki ogrodowe (143)
• Zwierzęta (11)
• Piłki (14)
• Rowery (6)
• Namioty (1)
• Rodzinne (1)
• Klocki (11)
• Mega Bloks (8)
• Militarne (53)
• Roboty (6)
• Plecaki (5)
• Książki (329)
• Gadżety (4)
• Figurki (1)
Słodycze (610)
Słodycze
• Ciastka i wafelki (129)
• Czekolady (57)
• Czekoladki (126)
• Galaretki (8)
• Gumy i lizaki (18)
• Lody (1)
• Żelki (135)
Spożywcze (73)
Spożywcze
• Ciasta (4)
• Desery (4)
• Makarony (1)
• Oleje (1)
• Przekąski (33)
• Przetwory (4)
• Przyprawy (14)
• Sosy (7)
Środki czyszczące (393)
Środki czyszczące
• Chusteczki (21)
• Do drewna (13)
• Do dywanów (5)
• Do kuchni (32)
• Do łazienki (33)
• Do metalu (13)
• Do obuwia (2)
• Do plastiku (11)
• Do podłóg (21)
• Do prasowania (10)
• Do samochodu (2)
• Do skór (6)
• Do toalet (95)
• Do Zmywarki (42)
• Odkamieniacze (17)

Reklamacje

Szanowny Kliencie,
dbamy o Twoje prawa, w tym także o prawo do złożenia reklamacji. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas produktu oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi.

Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany produkt została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji.
Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej

Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady produktu z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego.

Mamy obowiązek dostarczyć produkt bez wad. Odpowiadamyz tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna produktu zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dniajego wydania kupującemu. Ważne! Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.

Reklamację możesz złożyć na przykład:
  • pisemnie na adres: TALANI Natalia Kleinschmidt ul. Rdestowa 67c, 81-577 Gdynia
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacje@kuplepsze.pl
Podaj w opisie reklamacji: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z
umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Składając reklamację mogę Państwo skorzystać z naszego przykładowego formularza reklamacyjnego, jednak nie jest to obowiązkowe.
 
Dane sklepowe
TALANI Natalia Kleinschmidt
ul. Rdestowa 67c
81-577 Gdynia

NIP: 8421668604
REGON: 528011360



Numer konta sklepowego
53 1140 2004 0000 3402 8502 7699
Copyright © 2016 - 2025 KupLepsze.pl