Zabawki (6791)
Zabawki
• Lalki i akcesoria (452)
• Gry i puzzle (2513)
• Figurki (310)
• Karuzele (3)
• Interaktywne (52)
• Sklepy i kasy (5)
• Sortery (36)
• Pchacze (4)
• Edukacyjne (325)
• Grzechotki (24)
• Maty edukacyjne (12)
• Dla niemowląt (165)
• Klocki (212)
• Kuchnia (64)
• Plastyczne (674)
• Do kąpieli (51)
• Majsterkowanie (68)
• Pistolety (33)
• Maskotki (123)
• Bańki mydlane (18)
• Kosmetyki (77)
• Piłka nożna (3)
• Zabawki ogrodowe (89)
• Zwierzęta (9)
• Piłki (10)
• Hulajnogi (1)
• Namioty (2)
• Rodzinne (2)
• Klocki (17)
• Mega Bloks (13)
• Militarne (31)
• Roboty (9)
• Plecaki (3)
• Książki (168)
Słodycze (530)
Słodycze
• Czekolady (51)
• Czekoladki (95)
• Galaretki (11)
• Gumy i lizaki (21)
• Lody (1)
• Pierniki (14)
• Żelki (114)
Spożywcze (77)
Spożywcze
• Desery (7)
• Makarony (1)
• Oleje (2)
• Przekąski (18)
• Przetwory (7)
• Przyprawy (18)
• Sosy (19)
Środki czyszczące (399)
Środki czyszczące
• Chusteczki (14)
• Dezynfekcja  (1)
• Do drewna (11)
• Do dywanów (5)
• Do kuchni (38)
• Do łazienki (38)
• Do metalu (11)
• Do obuwia (2)
• Do plastiku (13)
• Do podłóg (31)
• Do prasowania (12)
• Do samochodu (1)
• Do skór (6)
• Do toalet (78)
• Do Zmywarki (36)
• Odkamieniacze (16)

FAQ - najczęściej zadawane pytania

FAQ dla klienta detalicznego

Jakie metody płatności są akceptowane?

Akceptujemy płatności przez system płatności online, takie jak Paynow. Ponadto oferujemy płatność tradycyjnym przelewem bankowym. Istnieje również możliwość wysyłki za pobraniem do kwoty 8000 zł brutto.

Czy oferujecie wysyłkę międzynarodową?

Przepraszamy, ale obecnie nie realizujemy wysyłki międzynarodowej. Dostępne są opcje dostawy tylko na terenie kraju.

Czy wystawiacie faktury VAT?

Tak, wszystkie zakupione produkty są objęte wystawieniem faktury VAT.

Jak długo potrwa dostawa mojego zamówienia?

Czas dostawy zależy od lokalizacji oraz wybranej metody dostawy. Po złożeniu zamówienia otrzymasz informacje dotyczące szacowanego czasu dostawy. Standardowo, czas realizacji zamówienia wynosi 2 dni robocze od momentu złożenia zamówienia.
 

Czy mogę zwrócić lub wymienić zakupiony produkt?

Tak, oferujemy możliwość zwrotu lub wymiany produktu w ciągu określonego czasu od daty otrzymania zamówienia. Prosimy o zapoznanie się z naszą polityką zwrotów i wymiany.

Czy oferujecie gwarancję na zakupione produkty?

Tak, większość naszych produktów objęta jest standardową gwarancją producenta. Szczegółowe informacje dotyczące gwarancji znajdziesz na stronie produktu.

Czy mogę śledzić status mojego zamówienia?

Tak, po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zamówienia oraz linkiem do śledzenia statusu zamówienia.

Co zrobić w przypadku utraty hasła?

Należy przejść procedurę "odzyskiwanie hasła" i poczekać na wiadomość zwrotną. Zostanie wysłany e-mail umożliwiający utworzenie nowego hasła.

FAQ dla klienta hurtowego (B2B)

Jakie metody płatności są akceptowane?

Akceptujemy płatność tradycyjnym przelewem bankowym. Istnieje również możliwość wysyłki za pobraniem do kwoty 8000 zł brutto.

Czy oferujecie wysyłkę międzynarodową

Przepraszamy, ale obecnie nie realizujemy wysyłki międzynarodowej. Dostępne są opcje dostawy tylko na terenie kraju.

Czy wystawiacie faktury VAT?

Tak, wszystkie zakupione produkty są objęte wystawieniem faktury VAT.

Jak długo potrwa dostawa mojego zamówienia?

Czas dostawy zależy od lokalizacji oraz wybranej metody dostawy. Po złożeniu zamówienia otrzymasz informacje dotyczące szacowanego czasu dostawy. Standardowo, czas realizacji zamówienia wynosi 2 dni robocze od momentu złożenia zamówienia.

Czy mogę zwrócić lub wymienić zakupiony produkt?

Tak, oferujemy możliwość zwrotu lub wymiany produktu w ciągu określonego czasu od daty otrzymania zamówienia. Prosimy o zapoznanie się z naszą polityką zwrotów i wymiany.

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Tak, istnieje możliwość odbioru osobistego pod adresem: 81-577 Gdynia ul. Rdestowa 67c.

Czy oferujecie gwarancję na zakupione produkty?

Tak, większość naszych produktów objęta jest standardową gwarancją producenta. Szczegółowe informacje dotyczące gwarancji znajdziesz na stronie produktu.

Czy mogę śledzić status mojego zamówienia?

Tak, po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zamówienia oraz linkiem do śledzenia statusu zamówienia.

Czy obowiązuje minimalna wartość zamówienia?

Tak, minimum zamówienia wynosi 1000 zł oraz karton zbiorczy.

Jakie jest minimum logistyczne zamawianego towaru?

Minimum logistyczne to jeden karton zbiorczy. Nie dokonujemy dekompletacji kartonów zbiorczych celem sprzedaży towaru na sztuki. Ilość sztuk w kartonie podana jest zawsze na stronie produktu.

Co zrobić w przypadku utraty hasła?

Należy przejść procedurę "odzyskiwanie hasła" i poczekać na wiadomość zwrotną. Zostanie wysłany e-mail umożliwiający utworzenie nowego hasła.

Nie pamiętam loginu do swojego profilu. Co zrobić?

Loginem jest adres e-mail podany przy rejestracji konta. Jeżeli nie pamiętasz loginu, skontaktuj się z nami.
 
Dane sklepowe
TALANI Natalia Kleinschmidt
ul. Rdestowa 67c
81-577 Gdynia

NIP: 8421668604
REGON: 528011360



Numer konta sklepowego
53 1140 2004 0000 3402 8502 7699
Copyright © 2016 - 2024 KupLepsze.pl