ul. Rdestowa 67c
81-577 Gdynia
NIP: 8421668604
REGON: 528011360
Numer konta sklepowego
53 1140 2004 0000 3402 8502 7699
Posiada 15 kierunkowych kart pojemnościowych umieszczonych na plecach Koko, by stworzyć sekwencje ruchów oraz zmusić go do chodzenia i poruszania się. Koko może rozpoznać magnetyczne "jedzenie" i reagować gdy się do niego zbliży. Posiada efekty dźwiękowe.
Może być zaprogramowany do spania, pływania i przestraszania. Dzięki niemu dzieci poznają podstawowe pojęcia programowania i robotyki edukacyjnej. Zabawka rozwija umiejętność rozumienia związków przyczynowo-skutkowych, pobudza rozwój orientacji przestrzennej i myślenia logicznego u dzieci.
Wiek: 3+
Bezpieczne zwroty! 14 dni na zwrot towaru! Darmowa dostawa od 300zł! Wysyłka już w 24h! Bezpieczne transakcje! Obsługiwane przez PayNOW Kontakt z nami! +48 509 067 960 |